Топос скляного будинку – топографія скляного світу: особливості конструювання простору в романі «Сіра сукня, десять відсотків білого» П. Шеєрбарта
Ключові слова:
топос, мотив, хронотоп, «скляна архітектура», утопія
Анотація
Розглянуто особливості просторової організації роману П. Шеєрбарта «Сіра сукня, десять відсотків білого».Посилання
Musileski R. Bau-Gespräche : Architekturvisionen von Paul Scheerbart, Bruno Taut und der «Gläsernen Kette» / Ralph Musileski. – Berlin : Dietrich Reimer Verlag, 2003. – 224 S. – (III.).
Scheerbart P. Das graue Tuch und zehn Prozent Weiss / Paul Scheerbart // P. Scheerbart. Gesammelte Werke : in 4 Bänden / hrsg. von Th. Brück [u. a.]. – Linkenheim : Edition Fantasia, 1987. – Band 4. – S. 303 – 462.
Scheerbart P. Glasarchitektur & Glashausbriefe / Paul Scheerbart. – München : Verlag Klaus G. Renner, 1986. – 139 S.
Як цитувати
Hryhorenko, O. V. (1). Топос скляного будинку – топографія скляного світу: особливості конструювання простору в романі «Сіра сукня, десять відсотків білого» П. Шеєрбарта. Від бароко до постмодернізму: збірник наукових праць, 17(2). вилучено із https://zarlit.dp.ua/index.php/BP/article/view/41
Розділ
Статті